Saturday 26 March 2011

Poning...

My head is killing me now...

I know what's wrong...

I'm weaning off my painkillers... I took cocodamol only twice yesterday... instead of 4.... And didn't take any today... so far la.. and my back hurts... my head is worse... and it's headache due to analgesia....

Kalo amik painkillers mcm codeine, mmg akan ade effect where your body becomes dependent... So, kalo stop mmg akan rasa pening la... Ala2 withdrawal... nasib baik blaja medic, so tau la sket2... Tahan je dulu takat ni.. malam kang amik la utk nak tdo..

p/s : i have finished packing for swansea.. beg besar tu berat seh.. ni abah la tak bg tukar beg aritu.. hehe.. kalo ade beg yg medium size tu tak la berat sgt...

tak tau camne nak angkat beg2 tu esok.. dgn pinggang ku yg sakit ni... haish..
:(

No comments: