Thursday 23 April 2009

Tomorrow is the day ~

Salam wbt..

I'm reading my notes on depression and found out that I have most of the symptoms... Oh my... Hopefully, it will go away after 12 o'clock tomorrow...

Yes... Esok is the BIG day.. Paper B... 9-12... Ya Allah, bantulah hambaMu yang lemah ini...

The past few days agak2 stressful.... Em.. maybe tgh hormone pun tak betul (btw, i'm tired of learning about hormones.. haha)... Ade satu hari tu, I didnt have the motivation to study at all.... Mmg rasa mcm nak pasrah je.. sbb dah penat sgt2... dah sebulan dok study je.. kuar rumah pun kdg2.. mmg otak mcm dah mogok.. then a friend of my suggested that pegi library or ape2... then, msg hafiz... dia kat library... so, dia saved kan tmpt satu... pegi la study kat library for 5 hours.. Alhamdulillah.. berkesan... heeee... I'm now motivated to abiskan exam esok....

Owh yes... Some people would just say, tak pe la.. kalo tak lepas, resit ade.... Kalo sebut part resit ni, jadi seram sejuk.. Resit is not a bad idea after all kalo dah mmg Allah takdirkan... But, kalo boleh, I wanna try my best utk pass jugak.. sebabnye, dah beli tiket blk msia utk summer and dah ade tiket nak pi jalan2 ngan mama summer ni... Sebab tu la rasa mcm nak pass jugak2... but, tak nak put high hopes sgt... esp after the 1st paper... sbb takut nanti frust tertonggeng... Dah ah time kuar result nanti ade kat swansea... haish....

But... Ape2pun.. Allah knows the best... That's the only thing that I'm holding to at the moment....

To sape2 yang baca.. Doakan eh untuk exam esok... because doa tu kan can do wonders.. Esp doa from mama n abah...

K ah.. better get back to work.. InsyaAllah esok lepas exam ade picnic kat Bute Park.. Tp, tak decide lagi nak masak ape.. After exam baru nak g cari brg... hee.... Selain nak kena kemas bilik... haha

p/s : Thanx Fuzah for the phone call semlm... Sayang hang !!!! Esok kte jumpa eh ~

niyah

No comments: