Friday 7 October 2011

SCP

So, dah penat membebel pasal project.. Skang nak la cte, apa la project yg dok buat ni.. :P

I'm creating a virtual patient/e-learning nye module for 4th year nye paeds syllabus..

And I finished drafting the patient together with the learning needs la... including notes, suggestions and guidelines sume..

We have 8 weeks for SCP, and i'm currently in the end of my 5th week.. patutnye, plan by next week, module tu dah siap and leh upload utk students lain guna and at the same time buat survey for my write up.. Tp, byk betul la halangan..

Mula2, tutor cuti 3 minggu.. lepas tu, when I was in the process nak buat draft, demam plak.. and then, last Wed dah siapkan 18 pages worth of draft, and e-mail kat tutor, dia plak tak reply2 smpai semlm.. and just found out the IT guy yg sepatutnye transfer my draft from word document into the programme yg ade tu, cuti plak smpai last Wed...

Hari rabu, jumpa la advisor lain (my personal tutor) and dia pun baca la draft tu and bg komen.. and edit sume blk, and e-mailed the latest version to my tutor/SV..

And this morning, ada sorang prof ni plak e-mail bg feedback.. tukar lagi.. and then, IT dept ckp diaorg sgt2 busy and maybe tak leh siapkan my module on time for me to get other students to use it and give feedback..

So, nak buat write up mcm mane ??? TELL ME PLEASE !!

Mmg stress sgt2.. and rasa nak nangis.. Skang ni draft patient dah siap, but in word document la..

Mmg panic la.. tiap2 malam tak leh tdo kot pikir project ni..

:(

No comments: