Saturday 16 April 2011

It's not about the money money money....

You are right..

I smile from ear to ear when I checked my bank account today... duit claim nevil hall dah masuk... hahaha...

Tak byk pun... sbb placement kat nevil hall seminggu je.. but enough to make me smile..

And gaji kerja aritu pun dah masuk.. actually dah lama masuk... opsie.. did i not tell u I worked.. ceh.. but just for one day...

Keje kat med school (MEDWALES).. Ade event tu budak2 high school yg nak apply medicine.. buat mcm fair la.. so, I helped out at the clinical station.. dapat gaji based on hours... best la jugak...

Plus, mcm hargai duit tu sbb kerja kan..

But, duit2 tu akan digunakan untuk bayar summer rent.. :(

Sebab utk rumah baru ni, kena bayar summer rent in advanced.. before 1st of may.. kena bayar rent july and august... and september nanti baru diaorg start standing order... so, krenye kena kuarkan savings sendiri la utk rent summer... sbb elaun kan masuk ikut bulan...


Focus !! nak kena study.. bye..

p/s: swansea, stop raining please... give me the sun..

No comments: