Thursday 15 April 2010

Stress..

Exam is in 4 days time.. Quite a lot of people are asking how am I feeling etc... And to be honest, I keep on saying that I'm feeling fine... Alhamdulillah....

But, I was lying... Because my body didn't say so... My body has its own reactions to develop with stress... Maybe mulut ckp tak stress, but my brain knows.. Dan ditunjukkan melalui beberapa signs/symptoms...

1) Mouth ulcer... Dah lama tak kena.. Tbe2 dpt yg besar skali.. Amik ko... Mkn byk je buah.. Minum byk je air.... Tapi, tak hilang2 gak.. And kalo check kat cermin.. BESAR wei....

2 ) Dandruff... Mmg akan kuar mcm snow ble stress... Shampoo sakan pun, byk gak..

3 ) Gastric reflux.... Ie acid reflux from the stomach.. Yg ni memang horror... Mmg sejak dpt uk salu dpt reflux.. dont ask me why.. But salunye minum susu suam, jd ok.. But not this time around.. Smpai dekat 2 jam berguling atas katil.. It's central chest pain that radiates to the back.. Was thinking about dissection of aorta ke ape.. But, tak de la.. lepas 2 jam hilang... and other symptoms correlates with reflux....

4) Eating - Sume bnda nak mkn.. Tak penah kenyang..

5) Non stop talking smpai lupa nak bernafas... My fren said this... She realised that I was having a panic attack when I just couldnt stop talking.. laju lak tu...

And sume org tanya, ape perasaan nak kena g Bangor 9 minggu ?? Ntah ah.. tak de perasaan lagi skang.. Maybe akan menangis on the Sunday before nak pegi tu ??

Ok la. need to get backt to Thyroid revision...

PLEASE PRAY FOR ME...

No comments: