Tuesday 13 December 2011

Things that keep me going :)

Skyping with the kids have always been my favourite.. They are just adorable ! (sape tak puji anak sedara sendiri kan ??)

So, here are the few ones that I can't stop thinking about and always make me smile..

Adlina : Mak cik, nanti beli present eh ?
Me : Adlina nak ape ?
Adlina : Nak buku la. Teacher kata buku matematik.
Me : Ok, tgk la.. nanti mak cik beli.. Chocolate tak nak ?
Adlina : Tak yah la.. Tp, acu nak choc
Me : Amira ?
Adlina : Dia kecik lagi.. mana boleh mkn..
Me : Tp, mak cik blk bulan 4.. amira dah besar nanti..
Adlina : oooo.. dah one year ke ? Mak cik belajar nak jadi ape ?
Me : Doktor
Adlina : Adlina pun.. tp, tak belajar jauh2.. dekat shah alam je.. :))))))
Me : Ariff ?
Adlina : Dia jadi polis.. Amira jd teacher..

And there are just lots more that I would love to share here.. unfortunately, I'm so tired after a long day in surgery.. InsyaAllah will finish my GP placement soon.. Next week it is ! Alhamdulillah, not as bad as I expected.. But then, nanti mesti sedih sebab dah enjoy plak placement ni.. plus, by then end of this block, it means that I am a block away from FINALS !! argh !


No comments: